Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Drugs & Media

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Drugs & Media Robert C MacDougall
Kod Libristo: 04435806
Wydawnictwo Continuum Publishing Corporation, listopad 2011
This is a groundbreaking collection of essays highlighting the links between contemporary society's... Cały opis
? points 164 b
279.42
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Red Dragon Thomas Harris / Miękka
common.buy 46.89
Roman World of Cicero's De Oratore Fantham / Miękka
common.buy 401.17
Company C Haim Watzman / Miękka
common.buy 59.87
Living in the Matrix - Another Way Ellis C Taylor / Miękka
common.buy 53.78
Authorities Nicole Roughan / Twarda
common.buy 782.49
Color Stories Mary Lisa Gavenas / Miękka
common.buy 66.95
Representing Avarice in Late Renaissance France Jonathan Patterson / Twarda
common.buy 625.81

This is a groundbreaking collection of essays highlighting the links between contemporary society's over-reliance on both media and drugs. We have developed into a culture that is over-reliant upon pharmaceutical and recreational drugs; where drugs are incessantly advertised and promoted to us via our mass media. Like drugs, communication media alter the way we interact with the world; they direct our attention in various ways, sometimes enabling certain behaviors and experiences, and prohibiting others. The contributors to this cutting-edge collection apply media ecological concepts to consider how drugs function as communication technologies; literally media in and for the human sensorium. In these essays, drugs are considered as communication media in a practical sense, not merely in the metaphorical way they tend to be discussed in the popular press. Media and drugs are thus conceived as communicative tools that enhance and/or inhibit physical, social and symbolic experience - our ways of seeing and being in the world. "Drugs & Media: New Perspectives on Communication, Consumption and Consciousness" is the first book to examine this parallel, promoting a critical awareness of the significant impact of drugs and media on individuals, society and our wider human culture.

Informacje o książce

Pełna nazwa Drugs & Media
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 368
EAN 9781441134929
ISBN 1441134921
Kod Libristo 04435806
Waga 572
Wymiary 230 x 156 x 24
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo