Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Dynamic Contact Centers with Impatient Customers and Retrials

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Dynamic Contact Centers with Impatient Customers and Retrials Kirsten Henken
Kod Libristo: 06959784
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Mueller E.K., kwiecień 2008
The focus of this book is on the management of dynamic inbound contact centers with impatient custom... Cały opis
? points 219 b
374.02
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Master Keaton, Vol. 4 Naoki Urasawa / Miękka
common.buy 72.62
Pioneers James Fenimore Cooper / Miękka
common.buy 42.40
Primer in Positive Psychology Christopher Peterson / Miękka
common.buy 347.61
Russell James Russell James / Twarda
common.buy 640.51
Advertising Iain Macrury / Twarda
common.buy 6 037.45
Political Ecology of the State Antonio Augusto Rossotto Ioris / Twarda
common.buy 891.69
Drawing Basic Portraits Simplified Bernard Hoffman / Miękka
common.buy 109.93
Tony Hunt's Second Sketchbook Sir Norman Foster / Miękka
common.buy 347.21
Reckless Selena Montgomery / Miękka
common.buy 34.90
Contact and Conflict Robin Fisher / Miękka
common.buy 183.95
Love is a Fervent Fire Robin Jenkins / Miękka
common.buy 53.01
Descartes on God and Human Error Joel Thomas Tierno / Twarda
common.buy 387.52

The focus of this book is on the management of dynamic inbound contact centers with impatient customers and retrials. we consider contact centers with both homogeneous and heterogeneous customers and agents. The term dynamic refers to the processes in a contact center in two ways. Firstly, these processes are random and secondly they depend on the time of the day and the day of the week. The processes are the successive arrivals of customers to the contact center, the consecutive services by agents, and the successive abandonments and retrials of customers. In order to consider both aspects we use the so-called strong approximations. By means of this approximation performance measures are derived and analysed of different contact centers. Thereby an essential poimt of this book is the influence of retrials and impatient customers on the performance, the staff requirement planning and the shift scheduling decisions in big contact centers.

Informacje o książce

Pełna nazwa Dynamic Contact Centers with Impatient Customers and Retrials
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 268
EAN 9783836496339
ISBN 383649633X
Kod Libristo 06959784
Waga 392
Wymiary 228 x 153 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo