Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Dynamics of Competitive Advantage and Consumer Perception in Social Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Dynamics of Competitive Advantage and Consumer Perception in Social Marketing Kapoor
Kod Libristo: 08656677
Wydawnictwo Idea Group,U.S., sierpień 2013
"This book explores important social issues that call for reform such as health care, self-perceptio... Cały opis
? points 511 b
868.12
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Delivered from Deception Rand Burkey / Twarda
common.buy 146.19
Trade Union Law and Cases George Howell / Twarda
common.buy 159.75
Catalogue of Birds, Insects, &c. See Notes Multiple Contributors / Miękka
common.buy 58.33
Selma Val L McGee / Twarda
common.buy 128.44

"This book explores important social issues that call for reform such as health care, self-perceptions, and corporate responsibilities to the environment, giving readers a guide to understanding and appreciation behind social marketing and how it can be used to positively alter social conscience and create social change"--Provided by publisher.

Informacje o książce

Pełna nazwa Dynamics of Competitive Advantage and Consumer Perception in Social Marketing
Autor Kapoor
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2013
Liczba stron 247
EAN 9781466644304
ISBN 9781466644304
Kod Libristo 08656677
Wydawnictwo Idea Group,U.S.
Waga 1001
Wymiary 183 x 260 x 28
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo