Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka e-Marketing Molenaar
Kod Libristo: 04387597
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, październik 2011
Without a doubt, new technologies, and notably the Internet, have had a profound and lasting impact... Cały opis
? points 241 b
410.78
Na zamówienie Wysyłamy za 17-26 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Talk To Me In Korean - Level 1 Talk to Me in Korean / Miękka
common.buy 95.84
TOP
Why We Sleep Matthew Walker / Miękka
common.buy 58.46
TOP
Edgar Allan Poe Tarot Rose Wright / Karty
common.buy 113.13
TOP
Becoming Michelle Obama / Twarda
common.buy 109.53
Third Option Vince Flynn / Miękka
common.buy 42.37
Gift & Award Bible-Ceb Common English Bible / Książka
common.buy 65.76
Sekhem Apep Michael W Ford / Miękka
common.buy 87.85
Prague at the Turn of the Century Pavel Scheufler / Twarda
common.buy 73.95
Historical Atlas of the Ancient World Christine F. Salazar / Twarda
common.buy 2 347.09
Integrated Services Digital Network John Ronayne / Miękka
common.buy 550.11
No Way Back Theodor Fontane / Miękka
common.buy 74.25

Without a doubt, new technologies, and notably the Internet, have had a profound and lasting impact on the marketing function. A paradigm shift has occurred which will forever change the way marketers and marketing managers work. This doesn t mean, however, that old marketing tools are no longer relevant. In this brand new textbook, Cor Molenaar summarizes classic concepts and current developments to create a new, integrated marketing model, in which all components are part of a customer-oriented approach. Molenaar highlights the influence of the application of IT and the Internet within marketing and reveals how this can affect the form, focus and business model of an organization. Supplemented by practical examples throughout as well as an accompanying website, e-Marketing is an essential read for all marketing and business administration students.

Informacje o książce

Pełna nazwa e-Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 238
EAN 9780415677288
ISBN 0415677289
Kod Libristo 04387597
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 468
Wymiary 175 x 244 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo