Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Emergence of a Content Acceptance Model

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Emergence of a Content Acceptance Model Ryan G Walinski
Kod Libristo: 08143923
Wydawnictwo Biblioscholar, październik 2012
New Media is defined not by the technology that it is based on but rather on individual level attrib... Cały opis
? points 150 b
255.29
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Stalag IV-B Rev A W Ishee / Twarda
common.buy 125.95
Working for the Kaisha Peter Firkola / Miękka
common.buy 233.65
Counter-Attack and Other Poems Siegfried Sassoon / Miękka
common.buy 66.31
Near Occasions of Sin Frank Herbert Spittle / Miękka
common.buy 87.65
Poetry of Cooking Katherine R Benson / Miękka
common.buy 87.65
California Dreams Kathryn Wright Smith / Miękka
common.buy 87.65
Gramoroth Darryl L Swank / Miękka
common.buy 60.53
Bipartisanship & the Making of Foreign Policy Ellen C Collier / Twarda
common.buy 148.39
We Will Shoot Back Akinyele Omowale Umoja / Miękka
common.buy 140.01
Choir Boy II C L Austin / Twarda
common.buy 148.39
Eight Points of the Compass Don Levin / Miękka
common.buy 65.11
Cat-Boy vs. Tiger-Man's Mutiny Michael Morgan / Miękka
common.buy 87.65
Hitler Poems Janet C Phelan / Miękka
common.buy 41.68

New Media is defined not by the technology that it is based on but rather on individual level attributes that contribute to the development of new artifacts, practices and social arrangements. However, existing technology adoption models tend to stress technology and organizational level attributes over such individual level characteristics. This suggests that new models are required in order to fully capture how the New Media adoption process works. We are moving away from organizational and technology adoption focus and towards an individual and content adoption focus. A review of existing technology acceptance models reveals that the content provided by these systems is often not considered by these models. A qualitative analysis of 80 in-depth semi-structured interviews revealed that it is the content which often drives the trial, use, adoption, and diffusion of New Media systems. A new way of thinking, focusing on individual and content adoption, leads to the emergence of a Content Acceptance Model (CAM): new thoughts regarding the trial, adoption, and usage of New Media.

Informacje o książce

Pełna nazwa Emergence of a Content Acceptance Model
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 334
EAN 9781249838104
ISBN 9781249838104
Kod Libristo 08143923
Wydawnictwo Biblioscholar
Waga 599
Wymiary 189 x 246 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo