Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Emerging Research on Islamic Marketing and Tourism in the Global Economy

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Emerging Research on Islamic Marketing and Tourism in the Global Economy Riyad Eid
Kod Libristo: 08656915
Wydawnictwo Idea Group,U.S., lipiec 2014
"This book offers in-depth perspectives on the influence of Islam on consumer behavior, the travel i... Cały opis
? points 598 b
1 018.94
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Aunt Dollie's Remedies and Tips Clementine Holmes Bass / Miękka
common.buy 42.30
Andreas Vesalius Stephen N Joffe / Twarda
common.buy 133.14
Secret of Guidance F B Meyer / Miękka
common.buy 68.51
Celtic Dreams of Glory Barry Mathias / Miękka
common.buy 88.12
Highpoints Jim Laudell / Twarda
common.buy 137.54
Sangoma Muskan Rathi / Miękka
common.buy 40.70
Zaragu Juan Carden / Miękka
common.buy 114.93
Code Bradley Hawk Patton / Twarda
common.buy 148.84

"This book offers in-depth perspectives on the influence of Islam on consumer behavior, the travel industry, product development, and the promotion of goods and services, focusing on current trends and tools, comprehensive interviews, questionnaires, and emerging research"--

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo