Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Emotion and Reason in Consumer Behavior

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Emotion and Reason in Consumer Behavior Arjun Chaudhuri
Kod Libristo: 06685235
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, styczeń 2006
Provides insights into the effects that emotion and rational thought have on marketing outcomes. Thi... Cały opis
? points 503 b
856.95
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Generic Drugs Pushpendra Kumar Vishwakarma / Miękka
common.buy 280.65
Ohio Wine Country Excursions Patricia Latimer / Miękka
common.buy 102.84
Asian Yearbook of International Law B. S. Chimni / Twarda
common.buy 227.17

Provides insights into the effects that emotion and rational thought have on marketing outcomes. This book uses academic research at a level that students and professionals can understand, and explores satisfaction as an influence in marketing.

Informacje o książce

Pełna nazwa Emotion and Reason in Consumer Behavior
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2006
Liczba stron 182
EAN 9780750679763
ISBN 9780750679763
Kod Libristo 06685235
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 454
Wymiary 160 x 236 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo