Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Emotion in advertising persuasion

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Emotion in advertising persuasion
Kod Libristo: 37170832
Wydawnictwo Our Knowledge Publishing, wrzesień 2021
Advertising is a complex and vast field. Emotion is a notion linked to passion. It speaks of joy, sa... Cały opis
? points 115 b
196.23
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Surrounded by Idiots Thomas Erikson / Miękka
common.buy 47.60
TOP
The Box of Emotions Tiffany Watt Smith / Karty
common.buy 74.96
Book of Human Emotions Tiffany Watt / Miękka
common.buy 47.60
Atlas of Emotion Giuliana Bruno / Miękka
common.buy 187.50
Persuasive Advertising Scott Armstrong / Twarda
common.buy 565.14
Psychology of Emotion Paula M. Niedenthal / Miękka
common.buy 429.84
Psychology of Advertising Bob M (Professor of Consumer Behavior in the Department of Marketing at the University of Groningen in the Netherlands) Fennis / Miękka
common.buy 241.12
Persuasion in Advertising Nicholas O´Shaughnessy / Miękka
common.buy 324.11

Advertising is a complex and vast field. Emotion is a notion linked to passion. It speaks of joy, sadness, fear, anger, disgust, surprise. In this spirit, social networks are a new communication space that unites emotion and sensation in advertising. In this research, we have chosen to study these three areas in order to clarify their links, their role, but also their impacts and consequences. The brain is constantly solicited by advertising: at work, at home, in the street, in transport, and on social networks themselves. Brands are trying to send us messages. What are these messages? How do brands manage to convince us, to make us adhere to their vision, to their products? This study tries to understand and explain these relationships: how does the use of emotions in advertising on social networks impact the consumer experience and what are the consequences? We analyze the case of short films on social networks.

Informacje o książce

Pełna nazwa Emotion in advertising persuasion
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2021
Liczba stron 72
EAN 9786204099248
ISBN 6204099248
Kod Libristo 37170832
Waga 118
Wymiary 152 x 229 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo