Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen Christin Haehnel
Kod Libristo: 01783774
Wydawnictwo Springer Fachmedien Wiesbaden, czerwiec 2011
Kaufentscheidungen werden auf Industriegütermärkten in der Regel nicht von Einzelpersonen getroffen,... Cały opis
? points 181 b
308.63
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Sämtliche Gedichte Johann W. von Goethe / Twarda
common.buy 85.65
Am Rio de la Plata Karl May / Twarda
common.buy 101.54
Muskelfunktion Karin Wieben / Miękka
common.buy 118.73
Zapowiedź
Psychology In A Week: Teach Yourself Nicky Hayes / Miękka
common.buy 42.37
Elementary Number Theory, Cryptography and Codes M. Welleda Baldoni / Miękka
common.buy 331.82
Le Chemin de France Suivi de Gil Braltar Jules Verne / Miękka
common.buy 96.74
Kreatives Fundraising Thomas Grosjean / Miękka
common.buy 114.63
Practice of Econometric Theory Charles G. Renfro / Twarda
common.buy 795.58
Feministische Theorien zur Einführung Regina Becker-Schmidt / Miękka
common.buy 58.76
Plädoyer für die unglückliche Liebe Carl Hegemann / Miękka
common.buy 75.95
Biopacemaking J.A.E Spaan / Twarda
common.buy 517.33
Walking the High Line Joel Sternfeld / Twarda
common.buy 147.71

Kaufentscheidungen werden auf Industriegütermärkten in der Regel nicht von Einzelpersonen getroffen, sondern durch eine Gruppe von Mitarbeitern, sogenannte Buying Center. Christin Haehnel entwickelt ein Modell zur Wirkung von Emotionen bei Buying Center-Entscheidungen, welches nicht nur die individuelle Ebene des einzelnen Entscheiders, sondern zudem auch die übergeordnete Gruppenebene ("Buying Center-Emotion") berücksichtigt. Anhand der empirischen Modellprüfung zeigt die Autorin die maßgebliche Beteiligung von Emotionen an industriellen Kaufentscheidungen auf und appelliert an Marketing-Praxis und -Forschung, Emotionen verstärkt Aufmerksamkeit zu widmen.

Informacje o książce

Pełna nazwa Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 223
EAN 9783834929204
ISBN 3834929204
Kod Libristo 01783774
Waga 299
Wymiary 148 x 210 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo