Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

End of Corporate Social Responsibility

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka End of Corporate Social Responsibility Peter Fleming
Kod Libristo: 01225830
Wydawnictwo SAGE Publications Ltd, grudzień 2012
Providing a much-needed critique of Corporate Social Responsibility (CSR) practice and scholarship,... Cały opis
? points 110 b
186.98
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
November 9 Colleen Hoover / Miękka
common.buy 41.43
TOP
Ascendance of a Bookworm: Part 2 Volume 1 Miya Kazuki / Miękka
common.buy 51.54
TOP
A Promised Land Barack Obama / Twarda
common.buy 153.85
TOP
Visual Thinking Workbook Willemien Brand Brand / Miękka
common.buy 50.44
Lifespan David Sinclair / Miękka
common.buy 69.56
Quintessential Quintuplets 11 Negi Haruba / Miękka
common.buy 38.23
Stolen White Elephant Mark Twain / Miękka
common.buy 15.20
Zapowiedź
Shades of Sensuality / Twarda
common.buy 229.12
House Of Lies Martin Kihn / Miękka
common.buy 82.37
Strategic Corporate Social Responsibility Debbie Haski-Leventhal / Miękka
common.buy 236.93
Business Models in the Circular Economy Roberta De Angelis / Twarda
common.buy 332.33
How to Talk to Anyone About Anything Williams James W Williams / Miękka
common.buy 70.96
Prisoner of the Infidels Giancarlo Casale / Miękka
common.buy 83.58

Providing a much-needed critique of Corporate Social Responsibility (CSR) practice and scholarship, this book seeks to redress CSR advocacy, from a political and critical perspective. A strident approach backed up by extensive use of case studies presents the argument that most CSR-related activity aims to gain legitimacy from consumers and employees, and therefore furthers the exploitative and colonizing agenda of the corporation. By examining CSR in the context of the political economy of late capitalism, the book puts the emphasis back on the fact that most large corporations are fundamentally driven by profit maximization, making CSR initiatives merely another means to this end. Rather than undermining or challenging unsustainable corporate practices CSR is exposed as an ideological practice that actually upholds the prominence of such practices. As CSR gathers momentum in management practice and scholarship, students in the fields of CSR, business ethics, and strategy, will find this text a useful companion to counter received wisdom in this area.

Informacje o książce

Pełna nazwa End of Corporate Social Responsibility
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 144
EAN 9781849205160
ISBN 1849205167
Kod Libristo 01225830
Wydawnictwo SAGE Publications Ltd
Waga 258
Wymiary 170 x 241 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo