Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Energetic Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Energetic Marketing Ana Lúcia Rodrigues Silva
Kod Libristo: 06836363
Wydawnictwo VDM Verlag, wrzesień 2010
The overview of the Brazilian energy sector and the introduction of the free market are presented in... Cały opis
? points 137 b
234.17
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
If Cats Disappeared From The World Genki Kawamura / Miękka
common.buy 38.27
TOP
Atomové návyky James Clear / Miękka
common.buy 59.06
TOP
Ouran High School Host Club, Vol. 2 Bisco Hatori / Miękka
common.buy 37.97
TOP
Ouran High School Host Club, Vol. 3 Bisco Hatori / Miękka
common.buy 37.17
Prodávat je lidské Daniel H. Pink / Miękka
common.buy 51.76
Energetic marketing Lenka Lutonská / Miękka
common.buy 57.86
.NET Design Patterns Praseed Pai / Miękka
common.buy 195.69
Imogen Renaissance Pip Kidd / Miękka
common.buy 64.16
Green Apple Ernest McCarus / Miękka
common.buy 85.35
Gli Ultimi Filibustieri Emilio Salgari / Miękka
common.buy 48.57

The overview of the Brazilian energy sector and the introduction of the free market are presented in the first chapter. The second chapter introduces the concepts of strategic planning principles, among which stand out from the model developed by Porter's five forces, SWOT analysis and cost generic strategies, differentiation and focus to achieve competitive advantages. The third chapter is intended to clarify some concepts of marketing as the broader view of business, market segmentation and positioning, definition of customer value, customer delight and importance of extreme attention to details, customization and personalization, links established, vertical, lateral marketing, and of relationship, epidemic marketing and marketing of the experience. As with the concepts of strategic planning, marketing concepts are illustrated by examples also of the energy area The fourth chapter presents, in table form, various proposals for achieving competitive advantages based on cost, differentiation and on the focus, on different energy sources. These tables show the different marketing tools or management for the differentiation, to the cost or the focus.

Informacje o książce

Pełna nazwa Energetic Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 80
EAN 9783639292718
ISBN 3639292715
Kod Libristo 06836363
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 140
Wymiary 228 x 154 x 10
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo