Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media Jose Marti Parreno
Kod Libristo: 09476589
Wydawnictwo Idea Group,U.S., kwiecień 2015
Blurring the lines between advertisements and editorial content, branded marketing provides advertis... Cały opis
? points 598 b
1 015.82
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


My Little Pony: Friends Forever Volume 6 Ted Anderson / Miękka
common.buy 64.21
Complete Forklift Course for Beginners Allan Fowler / Miękka
common.buy 180.30
Ancient Alien Theory Decoded Robert Sickler / Miękka
common.buy 96.73

Blurring the lines between advertisements and editorial content, branded marketing provides advertisers and consumers with highly engaging media content that benefits them both. This title provides an interdisciplinary approach to connecting with the consumer through branding strategies in the entertainment and media fields.

Informacje o książce

Pełna nazwa Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2015
Liczba stron 301
EAN 9781466683426
ISBN 9781466683426
Kod Libristo 09476589
Wydawnictwo Idea Group,U.S.
Waga 1182
Wymiary 292 x 224 x 29
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo