Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Establishing the Synergy between Finance & Marketing in Lodging Operations

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Establishing the Synergy between Finance & Marketing in Lodging Operations Shanin Schuessler
Kod Libristo: 01646014
Wydawnictwo Grin Verlag, listopad 2010
Research Paper from the year 2010 in the subject Hotel Industry / Catering, grade: A+, University of... Cały opis
? points 44 b
74.66
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Meditations On Middle Earth Karen Haber / Miękka
common.buy 56.22
Occupying Iraq James Dobbins / Miękka
common.buy 196.43
Out of the Woods Chris Offutt / Miękka
common.buy 52.61
Think and thank Samuel Williams Cooper / Miękka
common.buy 94.40

Research Paper from the year 2010 in the subject Hotel Industry / Catering, grade: A+, University of Brighton (School of Service Management), course: Financial Issues in the International Hospitality Industry, language: English, abstract: This essay aims to emphasize the synergy between the functions of finance and marketing created by the concept of Customer Profitability Analysis (CPA) and its potential benefits within lodging operations. Traditional accounting means as USALI are incompatible with the assessment of product and customer profitability performance, and hence do not assist the formulation of marketing strategies. CPA closes this gap between finance and marketing as it allows the distribution of revenue and costs on a segment or individual customer basis. Whereas the revenue per customer or segment may be sourced from property management systems and other means, costs are calculated in the context of CPA by the method of Activity-Based Costing (ABC), whose implementation is a complex and cost-intensive step. The first key benefit of implementing CPA and ABC is two-folded as the combined methods enable the assessment of an individual customer s profit structure as well as information on the vulnerability of a property s cash flow. The second key benefit is the facilitating role of CPA in determining a customer lifetime value, which therefore enables customer-centric pricing. The essay concludes with four recommendations for hotel managers.

Informacje o książce

Pełna nazwa Establishing the Synergy between Finance & Marketing in Lodging Operations
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 24
EAN 9783640921430
ISBN 3640921437
Kod Libristo 01646014
Wydawnictwo Grin Verlag
Waga 45
Wymiary 148 x 2 x 2
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo