Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Ethical Consumer Rob Harrison
Kod Libristo: 04784488
Wydawnictwo SAGE Publications Inc, marzec 2005
'This book is not simply the best book on the remarkable phenomenon of today's ethical consumer. It... Cały opis
? points 730 b
1 247.25
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


So zärtlich war Suleyken Siegfried Lenz / Twarda
common.buy 91.19
Handbook of Ethical Purchasing Rob Harrison / Twarda
common.buy 859.29
Ethical Consumer Rob Harrison / Miękka
common.buy 456.90
Africa: Women's Art, Women's Lives Betty LaDuke / Twarda
common.buy 115.25
Seeing Things Hidden Malcolm Bull / Miękka
common.buy 150.82
Steel Hammer Carl Bowen / Miękka
common.buy 38.27
Zoonomia: Volume 2 Erasmus Darwin / Miękka
common.buy 531.47

'This book is not simply the best book on the remarkable phenomenon of today's ethical consumer. It is a gift of advice and insight, from the people that know best, to the cause of tomorrow. Many of the writers deserve the plaudits of being pioneers of a new consumer movement. These are the issues of our time' - Ed Mayo, Chief Executive of the UK's National Consumer Council (NCC) Who are ethical consumers and why are they on the rise? Leading the way towards answering this question, The Ethical Consumer is an indispensable introduction to the subject. Exploring areas like boycotts and fair trade projects, it gathers together the diverse experiences of scholars, campaigners and business practitioners from the international community. The chapters in this book explore: - ethical consumer behaviours, motivation and narratives - the social, political and theoretical contexts in which ethical consumers operate - the responsibilities of businesses and the effectiveness of ethical consumer actions Contributions are informed by a broad range of research methods, from case studies, focus groups to surveys and interviews.The text is of interest to business related graduates, undergraduates and their tutors on courses relating to consumption. It will also be relevant to academics in other disciplines, as well as to politicians, producers, practitioners, campaigners and not least consumers.

Informacje o książce

Pełna nazwa Ethical Consumer
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2005
Liczba stron 280
EAN 9781412903523
ISBN 1412903521
Kod Libristo 04784488
Wydawnictwo SAGE Publications Inc
Waga 610
Wymiary 170 x 242 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo