Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka eTourism Dimitrios Buhalis
Kod Libristo: 04105929
Wydawnictwo PEARSON Education Limited, listopad 2002
The book is aimed at advanced undergraduate and postgraduate students in business, tourism and hospi... Cały opis
? points 236 b
401.49
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Dune Frank Herbert / Miękka
common.buy 38.17
TOP
The Book of Rolex Jens Hoy / Twarda
common.buy 147.01
TOP
The Witcher - The Lady of the Lake Andrzej Sapkowski / Miękka
common.buy 37.47
TOP
New Annotated H.P. Lovecraft H. P. Lovecraft / Twarda
common.buy 140.02
TOP
Lies My Doctor Told Me Ken Berry / Miękka
common.buy 120.63
TOP
Fundamentals of Aerospace Engineering: (Beginner's Guide) Francisco Gallardo Lopez / Miękka
common.buy 124.13
Science of Running Chris Napier / Miękka
common.buy 71.05
Wandering Witch 1 (manga) Itsuki Nanao / Miękka
common.buy 40.37
Disney Frozen 2 / Miękka
common.buy 51.46
Fullstack Vue: The Complete Guide to Vue.Js Hassan Djirdeh / Miękka
common.buy 165.71
Modern Ninja Warfare Antony Cummins / Miękka
common.buy 57.36
Someone We Know / Miękka
common.buy 46.97

The book is aimed at advanced undergraduate and postgraduate students in business, tourism and hospitality programmes that need to explore how they can use ICTs in a strategic context. It is also anticipated that researchers and practitioners will find it useful and stimulating.This book addresses the digitization of all processes and value chains in the tourism, travel, hospitality and catering industries. By analysing the new technological trends it provides a solid basis for analysing the impacts of the Information Communication Technology (ICT) revolution on the tourism industry. The book adopts a strategic management and marketing perspective for tourism enterprises and destinations. It suggests that eTourism revolutionizes all business processes, the entire value chain as well as the strategic relationships of tourism organizations with all their stakeholders. It additionally focuses on how ICTs are employed in airlines, hotels, travel agencies, tour operators and destinations management organizations. The book demonstrates that eTourism increasingly determines the competitiveness of the organization, and therefore, it is critical for the competitiveness of the industry in the longer term.

Informacje o książce

Pełna nazwa eTourism
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2002
Liczba stron 408
EAN 9780582357402
ISBN 0582357403
Kod Libristo 04105929
Waga 772
Wymiary 190 x 246 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo