Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Evolution of New Markets

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Evolution of New Markets Paul Geroski
Kod Libristo: 04477671
Wydawnictwo Oxford University Press, kwiecień 2003
How do markets evolve? Why are some innovations picked up straightaway whilst others take years to b... Cały opis
? points 439 b
746.91
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 19-25 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Russian in Games / Miękka
common.buy 86.55
Autism as an Executive Disorder Russell / Twarda
common.buy 746.91
Eckhardt Gary A Keith / Miękka
common.buy 203.69
Economies of Famine Nate Eastman / Miękka
common.buy 306.43
Public Policy and Statistics Sally C. Morton / Twarda
common.buy 262.26
Compte Rendu (Ed.1912) Eglise Catholique / Miękka
common.buy 128.42
Feast! Pure Slush Vol. 9 Pure Slush / Miękka
common.buy 75.25

How do markets evolve? Why are some innovations picked up straightaway whilst others take years to be commercialized? Are there first-mover advantages? Why do we behave with 'irrational exuberance' in the early evolution of markets as was the case with the dot.com boom? Paul Geroski is a leading economist who has taught economics to business school students, managers, and executives at the London Business School. In this book he explains in a refreshingly clear style how markets develop. In particular he stresses how the early evolution of markets can significantly shape their later development and structure. His purpose is to show how a good grasp of economics can improve managers' business and investment decisions. Whilst using the development of the Internet as a case in point, Geroski also refers to other sectors and products, for example cars, television, mobile phones, and personal computers. This short book is an ideal introduction for managers, MBA students, and the general reader wanting to understand how markets evolve.

Informacje o książce

Pełna nazwa Evolution of New Markets
Autor Paul Geroski
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2003
Liczba stron 236
EAN 9780199248896
ISBN 0199248893
Kod Libristo 04477671
Waga 528
Wymiary 160 x 236 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo