Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Expectations and the Food Industry

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Expectations and the Food Industry John B. Hutchings
Kod Libristo: 05247194
Wydawnictwo Springer Science+Business Media, kwiecień 2003
This book tackles expectations and how they arise, expectations associated with strangers involved i... Cały opis
? points 304 b
516.18
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Soldier's Way Colin Powell / Miękka
common.buy 83.26
Guias Sobre Buenas Practicas Para La Aplicacion Terrestre de Plaguicidas (Documentos Mixtos) Food and Agriculture Organization of the United Nations / Miękka
common.buy 53.84
Integration in Respiratory Control Marc Poulin / Twarda
common.buy 876.30
Paving the Way Michael R. Fein / Twarda
common.buy 289.80
Oratory in Native North America William M. Clements / Twarda
common.buy 239.94
Birds of Cape Cod & The Islands R.S. Everett / Twarda
common.buy 153.27
Supporting the Emotional Work of School Leaders Belinda Harris / Miękka
common.buy 194.96
Five Points of Calvinism S Lance Quinn / Miękka
common.buy 55.44

This book tackles expectations and how they arise, expectations associated with strangers involved in the food industry, with the business façade, advertisement and packaging, as well as expectations engendered in store and restaurant and from the food itself. This holistic approach has been taken because total appearance images and expectations are critical in separate and interlinking ways to all aspects of food research, development, production, marketing, sales and preparation, as well as consumption. Above all, they are critical to each individual customer whether they are in the kitchen, store, restaurant or pub.§This book seeks to help those in all areas of industry who contribute to the visual stimulus experienced by the customer. These include architects, store designers, and food producers, whether they be banquet chef or manufacturer, as well as those in advertising and packaging or having responsibility for training customer contact staff. It will also serve as a text for students and graduates of food science, marketing in its widest sense, retailing, and those concerned with food and its presentation. §Although this book is directed at members of the food industry, the philosophy, approach, and interpretation apply to all industries and service sectors that depend on a person's visual appraisal of an object, scene, or situation.

Informacje o książce

Pełna nazwa Expectations and the Food Industry
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2003
Liczba stron 180
EAN 9780306477096
ISBN 0306477092
Kod Libristo 05247194
Waga 347
Wymiary 155 x 235 x 12
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo