Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Experience Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Experience Marketing Bernd H. Schmitt
Kod Libristo: 04834852
Wydawnictwo now publishers Inc, czerwiec 2011
Experience Marketing examines a new and exciting concept that is of interest to academics and market... Cały opis
? points 143 b
244.14
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
FAIRY TAIL Manga Box Set 6 / Książka
common.buy 359.79
TOP
Batman: Killing Time David Marquez / Twarda
common.buy 104.41
TOP
The Legend Of Korra: Turf Wars Michael Dante DiMartino / Twarda
common.buy 134.20
TOP
Implementing Domain-Driven Design Vaughn Vernon / Twarda
common.buy 211.24
TOP
Paper Girls: The Complete Story Brian K. Vaughan / Miękka
common.buy 166.30
TOP
Fairy Tail: 100 Years Quest 1 Hiro Mashima / Miękka
common.buy 40.51
TOP
Dominika A / Twarda
common.buy 85.95
TOP
Hokusai Amélie Balcou / Twarda
common.buy 137.41
Football Hackers Christoph Biermann / Miękka
common.buy 69.90
Floor Plan Manual / Miękka
common.buy 229.69
HBR Guide to Thinking Strategically (HBR Guide Series) Harvard Business Review Press / Miękka
common.buy 71.31
Software Architecture Fundamentals Mahbouba Gharbi / Miękka
common.buy 140.52
Love People, Use Things Joshua Fields Millburn / Twarda
common.buy 92.77

Experience Marketing examines a new and exciting concept that is of interest to academics and marketing practitioners who have come to realize that understanding how consumers experience brands, and how to provide appealing brand experiences for them, is critical for differentiating their offerings in a competitive marketplace. Understanding consumer experiences is a core task for consumer research, but consumer and marketing research on experience is still emerging. Experience Marketing reviews and discusses experience research conducted in various disciplines and in sub-disciplines of marketing. The author begins with an exploration of the experience concept itself. What do we mean by "experience"? What are consumer experiences? How are they different from other established constructs in our field? Next, this monograph reviews the key concepts of experience marketing and provides empirical research findings that shed light on consumer insights on experiences. It also examines the strategic management and marketing literature on customer experience and the practical frameworks for managing experiences. Finally, it explores an exciting emerging area of research-the interface of consumer experience and happiness.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo