Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Exploring Dimensions of Customer Satisfaction

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Exploring Dimensions of Customer Satisfaction Anne Mantel
Kod Libristo: 06830830
Wydawnictwo VDM Verlag, styczeń 2010
Customer Satisfaction (CS) is often seen as the business idiom of long-term success due to an assume... Cały opis
? points 137 b
233.65
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Die Werke für Klavier solo Noriko Ogawa / CD Audio
common.buy 174.51
Evil at Monteine Brian Ball / Miękka
common.buy 70.90
Politique Mon taire Et Bulle Sp culative Gaël Callonnec / Miękka
common.buy 641.94
Forgiveness and Remembrance Jeffrey M. Blustein / Miękka
common.buy 233.65
Space Antenna Handbook William A. Imbriale / Twarda
common.buy 1 062.49
Education (RLE Edu L) Beryl Pring / Twarda
common.buy 262.28

Customer Satisfaction (CS) is often seen as the business idiom of long-term success due to an assumed link to profitability. Hence, numerous organisations have tried to measure CS to further increase its level. However, the vague definition of CS and its dimensions has mainly lead to failures of customer satisfaction measurement (CSM). It is the purpose of this dissertation to identify and explore the basic dimensions of CS in order to gain a better understanding of the area. The author Anne Mantel introduces the topic by presenting various definitions on CS and by identifying the following common CS dimensions: expectations, disconfirmation of expectations and perceived performance, perceived quality, perceived value, emotions, loyalty and commitment. Additional findings on these dimensions are obtained in eight semi-structured interviews in a business-to-business environment. After the discussion with CS theory a conclusion is drawn helping to clarify the inconsistencies of CS for both academics and practitioners and also providing new insights for future research.

Informacje o książce

Pełna nazwa Exploring Dimensions of Customer Satisfaction
Autor Anne Mantel
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 64
EAN 9783639230819
ISBN 3639230817
Kod Libristo 06830830
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 104
Wymiary 152 x 229 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo