Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Extremmarketing

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Extremmarketing Katharina Kindler
Kod Libristo: 09272551
Wydawnictwo Diplomica Verlag, kwiecień 2015
Die Marketingwelt, insbesondere aber die Marketingkommunikation, sieht sich ständigem Wandel unterwo... Cały opis
? points 162 b
276.45
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Art of Magic: The Gathering - Zendikar James Wyatt / Twarda
common.buy 133.72
U.S. Policy Toward Syria - 1949 to 1958 Ibraheem Saeed Al-Baidhani / Twarda
common.buy 148.71
Perevodcheskij kommentarij i ego raznovidnosti Ljudmila Murashova / Miękka
common.buy 274.35
Rechtschreibung stärken 3/4 Gerlinde Maier / Miękka
common.buy 61.86
History and Development of Education in Tanzania Philemon A K Mushi / Miękka
common.buy 219.58
Environmental Quality US Army Corps of Engineers / Miękka
common.buy 253.56
KINKY BOOTS PIANOVOCAL SELECTIONS CYNDI LAUPER / Miękka
common.buy 91.94
Dotty Detective Clara Vulliamy / Miękka
common.buy 33.37
Missing in Action Denys Cook / Twarda
common.buy 103.54
O trabalho em equipe na area da saude Paiva Souto Alice / Miękka
common.buy 261.66

Die Marketingwelt, insbesondere aber die Marketingkommunikation, sieht sich ständigem Wandel unterworfen. Das steigende Marken- und Produktangebot und die zunehmende Werbedichte haben zur Folge, im Kampf um die Gunst der Konsumenten beständig neue Marketingdisziplinen zu kreieren. Ein noch sehr junges Phänomen dieses Feldes ist das Extremmarketing.§Im Zentrum dieser Auseinandersetzung stehen die Beschreibung, Einordnung und Analyse dieses Marketing- bzw. Kommunikationsansatzes, der von Seiten der Wissenschaft bislang nur geringfügig beachtet wurde. Zunächst erfolgt die Untersuchung der wesentlichen Problemfelder der Marketingkommunikation.§Diese bildet den Ausgangspunkt zur Charakterisierung der Grundlagen des Extremmaretings und dessen Relevanz innerhalb des Kommunikationsprozesses. Im Anschluss hieran werden mit Hilfe von Praxisbeispielen die theoretisch erarbeiteten Inhalte veranschaulicht und zentrale Fragestellungen der praktischen Anwendung sowie deren Chancen und Risiken diskutiert.

Informacje o książce

Pełna nazwa Extremmarketing
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 130
EAN 9783959345408
ISBN 3959345402
Kod Libristo 09272551
Wydawnictwo Diplomica Verlag
Waga 163
Wymiary 148 x 210 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo