Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Factors Affecting Buying Decision of Customers' in Apparels Retailing

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Factors Affecting Buying Decision of Customers' in Apparels Retailing Swapna Menthula
Kod Libristo: 05283634
Wydawnictwo Grin Publishing, luty 2013
Scholarly Research Paper from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate... Cały opis
? points 112 b
191.54
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Scholarly Research Paper from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: A, Dhruva College of Management, course: PGDM, language: English, abstract: In India retail industry is the largest among all the industries, the retail industry is upgrading itself providing with endless array for customer choices like changing life style, customers brand awareness depending on income level of customers. The retail industry in India is hailed as a sunrise sector and the value is estimated to increase from US $330 billion in 2007 to US$640 billion by 2015 i.e., almost double the value. The size of India's retail sector is currently estimated at around $450 billion and organized retail accounts for around 5% of the total market.We cannot take customers for granted because consumer buying behavior determines how consumer decides which product to buy and what all factors are responsible for the buying decision. The firm has to satisfy the needs and wants of a consumer.Hence the present study has been conducted to understand the impact of various factors viz. physical attributes, display, merchandise, sales people, and overall quality of store on customers' buying decision in Apparel Retailing.

Informacje o książce

Pełna nazwa Factors Affecting Buying Decision of Customers' in Apparels Retailing
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 52
EAN 9783656351559
ISBN 3656351554
Kod Libristo 05283634
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 82
Wymiary 148 x 210 x 3
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo