Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Factors Affecting the Adoption of Internet Banking in Nepal

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Factors Affecting the Adoption of Internet Banking in Nepal Prakash Raj Paudel
Kod Libristo: 02989827
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, kwiecień 2016
Information technology and its advancement make the human life easier and manageable. Along with the... Cały opis
? points 75 b
126.83
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Algorithmic Foundations of Robotics V Jean-Daniel Boissonnat / Miękka
common.buy 1 025.79
Lift and Explore Rainforests Kingfisher / Twarda
common.buy 50.89
Holiday Homes / Twarda
common.buy 93.00
Muslims and Jews in France Mandel / Twarda
common.buy 251.48
Biko Lives! A. Mngxitama / Twarda
common.buy 261.85
Our Two Lives; Or, Graham and I A H K / Twarda
common.buy 147.99
Bloody River Martin Blumenson / Twarda
common.buy 95.69
Carezza Degli Angeli Elena Cocchi / Miękka
common.buy 104.08
Identities in Transition Paige Arthur / Miękka
common.buy 218.34
Eugenio's New Neighbours Margaret Gimson / Miękka
common.buy 63.06

Information technology and its advancement make the human life easier and manageable. Along with the advancement of IT, there is a growing need of information and technology in the personal as well as business industries. Different business houses use internet as a new service delivery channels for their business, in the same way, banking industries also trying to adopt the new technology to make their service better. So, the purpose of this work is to identify and analyze the relationship between consumer's intention and different attitudinal factors like Perceived Usefulness, Perceived Ease of Use, different risk factors, Trust and Internet banking adoption in Nepalese banking industry. The survey method was used to gather the information (data). In total, 210 valid samples were collected and multiple regressions were used to test the research model. SPSS statistical data analysis software was used to record the data and multiple correlations were used to find the relationships among different variables and multiple regression analysis was used to predict the data.

Informacje o książce

Pełna nazwa Factors Affecting the Adoption of Internet Banking in Nepal
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 128
EAN 9783659861246
Kod Libristo 02989827
Waga 209
Wymiary 150 x 220 x 8
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo