Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Fall of Advertising and the Rise of PR

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Fall of Advertising and the Rise of PR Laura Ries
Kod Libristo: 04488479
Wydawnictwo HarperCollins Publishers Inc, październik 2004
Bestselling authors and world-renowned marketing strategists Al and Laura Ries usher in the new era... Cały opis
? points 30 b
50.73
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 10-14 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


Bestselling authors and world-renowned marketing strategists Al and Laura Ries usher in the new era of public relations. Today's major brands are born with publicity, not advertising. A closer look at the history of the most successful modern brands shows this to be true. In fact, an astonishing number of brands, including Palm, Starbucks, the Body Shop, Wal-Mart, Red Bull and Zara have been built with virtually no advertising. Using in-depth case histories of successful PR campaigns coupled with those of unsuccessful advertising campaigns, The Fall of Advertising provides valuable ideas for marketers -- all the while demonstrating why * advertising lacks credibility, the crucial ingredient in brand building, and how only PR can supply that credibility; * the big bang approach advocated by advertising people should be abandoned in favor of a slow build-up by PR; * advertising should only be used to maintain brands once they have been established through publicity. Bold and accessible, The Fall of Advertising is bound to turn the world of marketing upside down.

Informacje o książce

Pełna nazwa Fall of Advertising and the Rise of PR
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2004
Liczba stron 320
EAN 9780060081997
ISBN 0060081996
Kod Libristo 04488479
Waga 258
Wymiary 135 x 202 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
12 Rules for Life Jordan B. Peterson / Miękka
common.buy 45.71
TOP
Blue Ocean Strategy, Expanded Edition W. Chan Kim / Twarda
common.buy 104.92
TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Miękka
common.buy 54.87
TOP
Brand Flip, The Marty Neumeier / Miękka
common.buy 80.88
TOP
How Music Works David Byrne / Miękka
common.buy 81.96
TOP
How Brands Become Icons Douglas Holt / Twarda
common.buy 123.54
TOP
Moonrise Erin Hunter / Twarda
common.buy 71.81
Permission Marketing Seth Godin / Miękka
common.buy 42.26
22 Immutable Laws of Branding Al Ries / Miękka
common.buy 55.36
Brand Identity Essentials, Revised and Expanded Kevin Budelmann / Miękka
common.buy 111.62
Origin of Brands Laura Ries / Miękka
common.buy 50.73
Wyprzedaż
Captain Wentworth's Diary Amanda Grange / Miękka
common.buy 70.53
Strategic Brand Management Rosenbaum-Elliott / Miękka
common.buy 329.25
Evolutionary Astrology Deva Green / Miękka
common.buy 123.54
God's Voice within Mark E. Thibodeaux / Miękka
common.buy 51.52

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo