Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Fashion Branding and Communication

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Fashion Branding and Communication Byoungho Jin
Kod Libristo: 14623993
Wydawnictwo Palgrave Macmillan, kwiecień 2017
This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on... Cały opis
? points 195 b
332.73
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Official Stardew Valley Cookbook Ryan Novak / Twarda
common.buy 95.30
TOP
One Piece: Pirate Recipes Sanji / Twarda
common.buy 74.45
TOP
Effortless Experience Matthew Dixon / Miękka
common.buy 79.07
TOP
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Twarda
common.buy 176.98
TOP
Queer Phenomenology Sara Ahmed / Miękka
common.buy 117.35
TOP
CHURCH VESTMENTS Herbert Norris / Miękka
common.buy 69.14
Marketing Fashion, Second edition Harriet Posner / Miękka
common.buy 152.03
Fashion Marketing Communications Gaynor Lea-Greenwood / Miękka
common.buy 133.89
Hands on Hacking Matthew Hickey / Miękka
common.buy 154.03
Prose Edda Snorri Sturluson / Miękka
common.buy 61.63
Fundamentals of Fashion Management Dillon / Miękka
common.buy 147.92
Programming PyTorch for Deep Learning Ian Pointer / Miękka
common.buy 194.82
Fashion Marketing and Communication MITTERFELLNER / Miękka
common.buy 203.94

This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on core strategies of branding and communication of European luxury and premium brands. Brand is a critical asset many firms strive to establish, maintain, and grow. It is more so for fashion companies when consumers purchase styles, dreams and symbolic images through a brand. The volume starts with an introductory chapter that epitomizes the essence of fashion brand management with a particular emphasis on emerging branding practices, challenges and trends in the fashion industry. The subsequent five cases demonstrate how a family workshop from a small town can grow into a global luxury or premium brand within a relatively short amount of time. Scholars and practitioners in fashion, retail, branding, and international business will learn how companies can establish a strong brand identity through innovative strategies and management.

Informacje o książce

Pełna nazwa Fashion Branding and Communication
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2017
Liczba stron 188
EAN 9781137523426
ISBN 1137523425
Kod Libristo 14623993
Wydawnictwo Palgrave Macmillan
Waga 452
Wymiary 218 x 155 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo