Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Fashion Branding and Consumer Behaviors

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Fashion Branding and Consumer Behaviors Tsan-Ming Choi
Kod Libristo: 05259358
Wydawnictwo Springer-Verlag New York Inc., styczeń 2014
Fashion Branding and Consumer Behaviors presents eye-opening theory, literature review and original... Cały opis
? points 331 b
563.60
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Perks of Being a Wallflower Stephen Chbosky / Miękka
common.buy 38.17
TOP
The Psychology of Fashion Carolyn Mair / Miękka
common.buy 71.55
TOP
Berserk of Gluttony (Light Novel) Vol. 6 Isshiki Ichika / Miękka
common.buy 53.26
TOP
Thinking Through Fashion ROCAMORA AGNES / Miękka
common.buy 97.44
Harvard Business Review Entrepreneur's Handbook Harvard Business Review / Miękka
common.buy 106.44
Fashion System Roland Barthes / Miękka
common.buy 74.25
Madonna as Postmodern Myth Georges-Claude Guilbert / Miękka
common.buy 161.81
Women's Lives, Men's Laws Catharine A. MacKinnon / Miękka
common.buy 137.82
Three Shrew Plays / Twarda
common.buy 262.96
Leadership for Low-Performing Schools Daniel L. Duke / Twarda
common.buy 526.32
Accents of Persuasion Robert Bernard / Miękka
common.buy 91.94
Through the Window Keith D. Doubt / Twarda
common.buy 293.44

Fashion Branding and Consumer Behaviors presents eye-opening theory, literature review and original research on the mutual influence of branding strategies and consumer response. Contributors use multiple methods to analyze consumers' psychosocial needs and the extent that their fulfillment goes beyond the usefulness or value of the items they purchase as well as the fashion industry's means of communicating brand identity and enhancing brand loyalty. Along the way, these studies raise important questions about consumer behaviors, consumer welfare, environmental ethics and the future of consumer research. Included in the coverage: §A symbolic interactionist perspective on fashion brand personality and advertisement response. §Optimizing fashion branding strategies in a fluctuating market. §An analysis of fashion brand extensions by artificial neural networks. §Domestic or foreign luxury brands? A comparison of status- and non-status- seeking teenagers. §The impact of consumers need for uniqueness on purchase perception. §How brand awareness relates to market outcome, brand equity and the marketing mix. §A breakthrough volume on the complexities of how and why we buy, Fashion Branding and Consumer Behaviors will captivate researchers and practitioners in the fields of consumer psychology, marketing and economics.§

Informacje o książce

Pełna nazwa Fashion Branding and Consumer Behaviors
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2014
Liczba stron 151
EAN 9781493902767
ISBN 1493902768
Kod Libristo 05259358
Waga 396
Wymiary 163 x 242 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo