Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Fashion Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Fashion Marketing Marianne Bickle
Kod Libristo: 01255619
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing, październik 2010
Prior to the 1970s-1980s, fashion marketing focused heavily (and perhaps solely) on women's fashions... Cały opis
? points 330 b
563.64
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Lost Ocean Johanna Basford / Miękka
common.buy 41.48
TOP
Postcards from Vogue Vogue / Twarda
common.buy 71.35
ZAG Marty Neumeier / Miękka
common.buy 116.85
Pantone: Multicolor Journal Pantone Inc. / Pamiętnik
common.buy 36.57
Fashion Marketing Communications Gaynor Lea-Greenwood / Miękka
common.buy 133.89
Fashion Portfolio Anna Kiper / Miękka
common.buy 83.68
Spider-man: Spider-verse - Spider-gwen Jason Latour / Miękka
common.buy 55.01
Visual Merchandising Tony Morgan / Miękka
common.buy 217.07
Fashion Design Elizabeth Bye / Miękka
common.buy 229.00
Marketing Fashion Harriet Posner / Miękka
common.buy 197.43
Wyprzedaż
Fashion Marketing 3e Mike Easey / Miękka
common.buy 144.61
Fashion Illustration School Carol A. Nunnelly / Miękka
common.buy 133.08
Mastering Fashion Marketing T Jackson / Miękka
common.buy 193.72
Marketing Fashion Patricia Rath / Miękka
common.buy 780.32

Prior to the 1970s-1980s, fashion marketing focused heavily (and perhaps solely) on women's fashions. Today, fashion marketing influences all products and the manner of style consumers use products. How products are marketed, when products are marketed, the evolution of products into different sizes, shapes, color, and uses are all influenced by fashion marketers. Fashion marketing is taken to different levels from branding a person (e.g., Ralph Lauren, the person), line of products (e.g., Lexus luxury cars) to a single product (e.g., Coach handbag). This much needed text will provide information regarding the introduction, making and machine the industry calls Fashion Marketing. Features: -- Addresses how branding and imaging of fashion, once used for a product or product line, is now used for the company spokesperson, owner, or representative -- Looks at the industry through a global perspective -- Case Studies including company logo and discussion of the company's impact on fashion marketing -- Online links throughout the chapter for students and instructors to investigate fashion marketing around the U.S. and world -- End of chapter elements include: summary, list of key terms, 3-4 assignments, discussion questions, study questions, and references -- Appendix includes glossary, bibliography and references (both for citations within text and for further study), index for subject and company -- Instructor's Guide includes exams with answers -- PowerPoint(r) Presentation provides outlines and ideas for lectures; compatible with PC and Mac platforms

Informacje o książce

Pełna nazwa Fashion Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 352
EAN 9781563677380
ISBN 1563677385
Kod Libristo 01255619
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing
Waga 634
Wymiary 185 x 233 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo