15 967 473 książek w 175 językach
Jednak się nie przyda? Nic nie szkodzi! U nas możesz zwrócić towar do 30 dni
Bon prezentowy to zawsze dobry pomysł. Obdarowany może za bon prezentowy wybrać cokolwiek z naszej oferty.
30 dni na zwrot towaru
Podręcznik Flash on English for Marketing & Advertising + audio mp3 - angielski w marketingu i reklamie Tematyka: specjalistyczne słownictwo angielskie z sektora marketingu i branży reklamowej Książka z kolekcji Flash on English - ESP Series wraz z nagraniami audio mp3 do pobrania. Książka powstała z myślą o osobach: - pracujących agencjach marketingowych i reklamowych oraz mediach, - pracujących na stanowiskach handlowców i menedżerów, - kształcących się w zakresie marketingu, instrumentów i strategii reklamy, budowania wizerunku oraz analizy rynkowej, - mających w związku z wykonywanym zawodem styczność z reklamą, promocją, lokowaniem produktów i usług, ich sprzedażą, kreowaniem wizerunku marki, badaniem potrzeb konsumentów oraz planowaniem strategii mających na celu podniesienie wolumennu sprzedaży. Podręcznik przeznaczony jest dla osób znających język angielski ogólny na poziomach A2-B1. Prezentuje elementarne zagadnienia związane z problematyką sektora marketingu i reklamy oraz podstawowe słownictwo, wyrażenia i struktury użyteczne w typowych sytuacjach komunikacyjnych. Książka, obok prezentacji specyficznego słownictwa związanego z poszczególnymi zagadnieniami, kładzie nacisk na ćwiczenie umiejętności językowych w zakresie rozumienia ze słuchu (listening), rozumienia tekstu (reading) oraz mówienia (speaking). -Struktura: Książka podzielona jest na piętnaście rozdziałów, z których każdy dotyczy specyficznego obszaru przedmiotowego lub sytuacji komunikacyjnej i składa się z: - 3 lub 4 sekcji prezentujących w formie zwięzłych artykułów różne aspekty omawianego zagadnienia, - serii ćwiczeń sprawdzających zrozumienie przeczytanych tekstów, - zestawu praktycznych informacji dodatkowych na temat specyfiki branży w postaci rysunków, wykresów i zdjęć, - glosariusza prezentującego wybrane słownictwo wraz z transkrypcją fonetyczną poszczególnych słówek. - Spis tematów z książki: - The Role of Marketing - The Marketing Mix - SWOT Analysis - Market Research - Analysing Data - Unsolicited Offers - Promotional Correspondence - The Purpose of Advertising - The History of Advertising - Advertising Media - Working in Advertising - Product Placement, Sponsorship and Trade Fairs - Analysing Adverts - Radio and TV Commercials - Applying for a Job - Zalety: książka umożliwia poznanie specyficznego słownictwa branżowego oraz dostarcza praktycznej wiedzy na temat roli i specyfiki funkcjonowania branży marketingowej i reklamowej we współczesnym świecie. -Zastosowanie: ze względu na swój uniwersalny charakter i łatwość zastosowania książka może stanowić uzupełnienie dowolnego kursu nauczania języka angielskiego na poziomach od A2 do B1. Z powodzeniem może być ona wykorzystywana jako podręcznik wiodący lub towarzyszący w ramach kursów językowych i kształcenia zawodowego z zakresu reklamy i marketingu. - Kolekcja Flash on English - ESP Series to seria książek poświęconych rozwijaniu znajomości słownictwa i wyrażeń angielskich związanych z tematyką branżową i specjalistyczną. -Poziom trudności językowej: A2/B1 - Grupa docelowa: młodzież, dorośli - Tematyka książki: marketing i reklama