Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Formative Assessment in a Primary Classroom

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Formative Assessment in a Primary Classroom Sherwin Rodrigues
Kod Libristo: 06837364
Wydawnictwo VDM Verlag, wrzesień 2011
This small-scale study aimed to investigate the forms of assessment used by a teacher during the Lit... Cały opis
? points 137 b
233.61
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Psychology of Body, Soul and Spirit Rudolf Steiner / Miękka
common.buy 95.61
Sophie and Friends Nancy Rue / Miękka
common.buy 84.94
Postpartum Depression Demystified Suzanne McCloskey / Miękka
common.buy 100.90
Transboundary Flood Risk Management United Nations: Economic Commission for Europe / Miękka
common.buy 110.77
Zapowiedź
Walterfahren Endo Anaconda / Twarda
common.buy 93.32
Introduction to Politics, State and Society James W. McAuley / Miękka
common.buy 366.53
Literary Surrey Jacqueline Banerjee / Miękka
common.buy 73.08
Hands-on Piano / Miękka
common.buy 126.22
Dying Breed James L Pasch / Miękka
common.buy 52.14
Switzerland Castles / Mapa
common.buy 244.48
Jews as a Chosen People S. Leyla Gurkan / Twarda
common.buy 829.69
Asian Characteristics Compared Sukanya Natarajan / Miękka
common.buy 233.61
Doctor Foreclosure Carla Spalding / Miękka
common.buy 42.17

This small-scale study aimed to investigate the forms of assessment used by a teacher during the Literacy Hour, a state initiative to encourage reading amongst primary students in Britain. The study explored various ways whereby a teacher assessed learners in the classroom. Based on a review of literature on assessment, the author developed a conceptual framework for this investigation. A case study approach was employed where data collection tools included interviews, observation and the use of complementary documentary evidence. Three elements of formative assessment questioning, feedback and observation emerged as central to a teacher's assessment practice in the classroom. Teacher questioning invited pupils to contribute ideas, elicited students' responses and acted as prompts to learners for cueing their replies. Teacher feedback indicated students' errors and explained why those were incorrect. Finally, observation entailed watching and listening to students, extending their responses and capitalizing on learning opportunities. It is hoped that this study will feed into the literature on assessment in general and formative assessment in particular.

Informacje o książce

Pełna nazwa Formative Assessment in a Primary Classroom
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 112
EAN 9783639303803
ISBN 3639303806
Kod Libristo 06837364
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 177
Wymiary 152 x 229 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo