Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Framing "Made-in-China" Products

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Framing "Made-in-China" Products Ji Pan
Kod Libristo: 07044443
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2011
This book addresses three related questions to explicate the relationships between media images of m... Cały opis
? points 208 b
354.56
Na zamówienie Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Via Sacra Lifka Werner / Miękka
common.buy 103.88
Healing Powers Of Vinegar Cal Orey / Miękka
common.buy 57.67
Inside the Adoption Agency Jean Nelson-Erichsen / Miękka
common.buy 45.40
Bilder einer Nation Natalie Boonyaprasop / Miękka
common.buy 266.15
Negro Family in British Guiana Raymond T. Smith / Miękka
common.buy 285.21
Recombinant DNA Controversy Donald S. Fredrickson / Miękka
common.buy 54.78
Musical Instrument Sound Separation Andrei Grecu / Miękka
common.buy 321.93
Abbeyford Inheritance Margaret Dickinson / Miękka
common.buy 60.57
Protocols in Primary Care Geriatrics John P. Sloan / Miękka
common.buy 516.53
These Are My Testimonies Delma J Baker / Miękka
common.buy 38.81
Campaign Finance Legislation in Congress R. Sam Garrett / Miękka
common.buy 235.41
OWNERSHIP LEADERSHIP AND TRANSFORMATION Thomas Theisohn / Książka
common.buy 285.90

This book addresses three related questions to explicate the relationships between media images of made-in-China products and consumer behavior. First, we examine the central themes and symbolic devices that journalists in mainstream U.S. media repeatedly employ to frame issues related to China. Then, we investigate whether, or to what extent, such generic "China-related issue frame packages" are applied to present the many quality crises of made-in-China products in U.S. newspapers. Last, but most relevant to marketers both in the U.S. and in China, we probe via a controlled experiment how much such media presentation affects consumer attitude towards made-in-China products, their intention to purchase, and their causal attribution for the quality issues.

Informacje o książce

Pełna nazwa Framing "Made-in-China" Products
Autor Ji Pan
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 212
EAN 9783659228520
Kod Libristo 07044443
Waga 298
Wymiary 150 x 220 x 11
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo