Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Free Chris Anderson
Kod Libristo: 04318870
Wydawnictwo Cornerstone, maj 2010
What happens when advances in technology allow many things to be produced for more or less nothing?... Cały opis
? points 20 b
34.83
Dostępna u dostawcy Wysyłamy do 3 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Twilight Stephenie Meyer / Miękka
common.buy 41.43
TOP
BTS, The Best BTS / CD Audio
common.buy 77.07
TOP
MONEY Master the Game Tony Robbins / Miękka
common.buy 82.37
TOP
Culture Code Daniel Coyle / Miękka
common.buy 60.05
Narrow Road to the Deep North Richard Flanagan / Miękka
common.buy 38.23
Test Sylvain Neuvel / Miękka
common.buy 45.54
Duckling Gets a Cookie!? Mo Willems / Miękka
common.buy 38.03
Home Julie Andrews / Miękka
common.buy 51.54
Creative Advertising Mario Pricken / Miękka
common.buy 246.34
Makers Chris Anderson / Miękka
common.buy 74.37
Oxford Placement Tests 1: Test Pack Dave Allan / Miękka
common.buy 550.45
Orban Paul Lendvai / Twarda
common.buy 162.06
Rome Robert Hughes / Miękka
common.buy 78.97
Green Was The Earth On The Seventh Day Thor Heyerdahl / Miękka
common.buy 60.75
Long Tail Chris Anderson / Miękka
common.buy 51.54
Maus Art Spiegelman / Miękka
common.buy 107.00

What happens when advances in technology allow many things to be produced for more or less nothing? And what happens when those things are then made available to the consumer for free? In his groundbreaking new book, "The Long Tail" author Chris Anderson considers a brave new world where the old economic certainties are being undermined by a growing flood of free goods - newspapers, DVDs, T-shirts, phones, even holiday flights. He explains why this has become possible - why new technologies, particularly the Internet, have caused production and distribution costs in many sectors to plummet to an extent unthinkable even a decade ago. He shows how the flexibility provided by the online world allows producers to trade ever more creatively, offering items for free to make real or perceived gains elsewhere. He pinpoints the winners and the losers in the Free universe. And he demonstrates the ways in which, as an increasing number of things become available for free, our decisions to make use of them will be determined by two resources far more valuable than money: the popular reputation of what is on offer and the time we have available for it. In the future, he argues, when we talk of the 'money economy' we will talk of the 'reputation economy' and the 'time economy' in the same breath, and our world will never be the same again.

Informacje o książce

Pełna nazwa Free
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 288
EAN 9781905211494
ISBN 190521149X
Kod Libristo 04318870
Wydawnictwo Cornerstone
Waga 210
Wymiary 128 x 198 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo