Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Fuzzy Classification of Online Customers

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Fuzzy Classification of Online Customers Nicolas Werro
Kod Libristo: 09197971
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, luty 2015
This book introduces a fuzzy classification approach, which combines relational databases with fuzzy... Cały opis
? points 130 b
221.24
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 12-14 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


V záři zvěrokruhu Petr Kersch / Karta
common.buy 14.76
Truth About Fibromyalgia M D Clay McCord / Twarda
common.buy 86.91
Chosen J L (J.L. Smith holds a) Smith / Miękka
common.buy 71.44
Discontinuous Constituency Harry Bunt / Twarda
common.buy 1 216.30
History of the Church of Scotland Thomas Stephen / Twarda
common.buy 195.19
Verruchtes Pattaya Jeff S / Miękka
common.buy 96.89
Love, Sex, Lies in the (Hi-Rise) Elaine S Brown / Twarda
common.buy 125.03
Einkaufsvorbereitung Walter Dorsch / Miękka
common.buy 331.31
Proposal at Siesta Key Shelley Shepherd Gray / Miękka
common.buy 47.99
Women and Climate Change in Bangladesh Margaret Alston / Twarda
common.buy 949.95
Long Depression Michael Roberts / Miękka
common.buy 69.05
Reconciliation of the Fundamentals of Islamic Law = Ibrahim Ibn Al-Shatibi / Twarda
common.buy 300.48

This book introduces a fuzzy classification approach, which combines relational databases with fuzzy logic for more effective and powerful customer relationship management (CRM). It shows the benefits of a fuzzy classification in contrast to the traditional sharp evaluation of customers for the acquisition, retention and recovery of customers in online shops. The book starts with a presentation of the basic concepts, fuzzy set theory, and the combination of relational databases and fuzzy classification. In its second part, it focuses on the customer perspective, detailing the central concepts of CRM, its theoretical constructs and aspects of analytical, operational and collaborative CRM. It juxtaposes fuzzy and sharp customer classes and shows the implications for customer positioning, mass customization, personalization, customer assessment and controlling. Finally, the book presents the application and implementation of the concepts in online shops. A detailed case study presents the application and a separate chapter introduces the fuzzy Classification Query Language (fCQL) toolkit for implementing these concepts. In its appendix the book lists the fuzzy set operators and the query language s grammar.§

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo