Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing Manoj Kumar Dash
Kod Libristo: 10782341
Wydawnictwo Idea Group,U.S., październik 2015
"This book applies fuzzy theory and multi-criteria decision making principles for better practice in... Cały opis
? points 583 b
991.29
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Witch Hat Atelier 2 Kamome Shirahama / Miękka
common.buy 46.76
TOP
Those Across the River Christopher Buehlman / Miękka
common.buy 61.02
Hiroshima John Hersey / Miękka
common.buy 46.86
Queen Mark Hodkinson / Miękka
common.buy 67.31
How To Hack Like A Ghost / Miękka
common.buy 109.59
Moon Playing Cards Chronicle Books / Karty
common.buy 55.44
Akkordeon Collection 1 Alfons Holzschuh / Karta
common.buy 68.30
The Collection, 3 Audio-CDs Boney M. / CD Audio
common.buy 77.98
Tex Murphy and the Poisoned Pawn Aaron Conners / Miękka
common.buy 71.40
The Cruciality of the Cross Peter T. Forsyth / Twarda
common.buy 173.02

"This book applies fuzzy theory and multi-criteria decision making principles for better practice in the digital business environment through the use of timely research and case studies on practical implementation of such theories in the digital marketplace"--

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo