Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Einfluss Von Bonusprogrammen Auf Das Kaufverhalten Und Die Kundenbindung Von Konsumenten

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Einfluss Von Bonusprogrammen Auf Das Kaufverhalten Und Die Kundenbindung Von Konsumenten Prof. Dr.-Ing. Hans H. Hinterhuber und Prof. Dr. Günther Haedrich
Kod Libristo: 03621644
Wydawnictwo Deutscher Universitätsverlag, grudzień 2005
Nikola Glusac untersucht zwei der am weitesten verbreiteten deutschen Bonusprogramme und zeigt auf,... Cały opis
? points 208 b
356.08
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Nikola Glusac untersucht zwei der am weitesten verbreiteten deutschen Bonusprogramme und zeigt auf, dass sich ihre Mitglieder deutlich von Nicht-Mitgliedern in Hinblick auf Kundenzufriedenheit und Kundenbindung unterscheiden. Die gerringere Preissensitivität und das erhöhte Markeninvolvement liefern Indizien für das Wettbewerbspotenzial von Bonusprogrammen und unterstreichen damit die Relevanz dieses Instrumentes.

Informacje o książce

Pełna nazwa Einfluss Von Bonusprogrammen Auf Das Kaufverhalten Und Die Kundenbindung Von Konsumenten
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2005
Liczba stron 277
EAN 9783835001961
ISBN 3835001965
Kod Libristo 03621644
Waga 395
Wymiary 148 x 210 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo