Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Gamification to Drive Decision-Making in Tourism

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Gamification to Drive Decision-Making in Tourism Francesco Terragni
Kod Libristo: 15200155
Wydawnictwo Scholars Press, listopad 2015
Making decisions can be highly time consuming and often causes uncertainty in the decision maker. In... Cały opis
? points 134 b
229.27
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Making decisions can be highly time consuming and often causes uncertainty in the decision maker. In the field tourism this is even more difficult because of the intangible nature of the product and the complex set of interactions between the industry players. Gamification is an technique that online companies have massively started to use in order to drive the decisions that tourists make before, during, and after the consumption of a service. This script breaks down the decision making process into separate phases and describes with concrete examples the best methods to influence buyers at every stage.

Informacje o książce

Pełna nazwa Gamification to Drive Decision-Making in Tourism
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 100
EAN 9783659843907
Kod Libristo 15200155
Wydawnictwo Scholars Press
Waga 168
Wymiary 150 x 220 x 6
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo