Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Gaming in Social, Locative and Mobile Media

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Gaming in Social, Locative and Mobile Media Larissa Hjorth
Kod Libristo: 04770929
Wydawnictwo Palgrave Macmillan, maj 2014
The convergence of online social media, location-based services, mobile apps and games is transformi... Cały opis
? points 154 b
262.66
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Diety při dětských průjmech Jaroslav Hejzlar / Miękka
common.buy 7.20
Zapomnění Cat Patricková / Miękka
common.buy 29.32
Art as Therapy Tessa Dalley / Miękka
common.buy 233.33
Handbook of Cannabis Therapeutics Franjo Grotenhermen / Twarda
common.buy 1 040.75
Year 1 Teaching File / Twarda
common.buy 425.83
Impact of Gender Quotas Susan Franceschet / Miękka
common.buy 239.33
Habits D Ombre Cesare Battisti / Miękka
common.buy 56.15
100 Mandalas for Mindfulness None / Twarda
common.buy 64.96
Aufsätze über bildende Kunst Richard Muther / Miękka
common.buy 116.01
Ahhsk Devran Tigli / Miękka
common.buy 66.56
Wie reformbedurftig ist die Lehrerbildung? Torsten Gruber / Miękka
common.buy 164.96
Zapowiedź
Photoshop Elements 11 in Easy Steps Nick Vandome / Miękka
common.buy 57.15

The convergence of online social media, location-based services, mobile apps and games is transforming the way we communicate with each other and participate in media spaces. Gaming in Social, Locative and Mobile Media explores this complex dynamic of platforms and interfaces, reflecting on some of the social, personal and political dimensions of the 'playful turn' in contemporary culture. Drawing on ethnographic case studies across the Asia-Pacific region, Hjorth and Richardson consider how mobile social media are changing our experience of place, mobility, intimacy and sociality, both in the context of quotidian life and across geographic regions. Through the lens of everyday practices, and adapting a range of concepts and theoretical perspectives from media, communication and game studies, the authors think critically about how locative, mobile, social and 'playful' media are reshaping our experience of the world and ourselves as cultural beings.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo