Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Geomarketing

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Geomarketing Benjamin Trespe
Kod Libristo: 12618478
Geomarketing, und damit einhergehend die Nutzung von Geographischen Informationssystemen (GIS), war... Cały opis
? points 188 b Zapowiedź Zapowiedź
320.53
Dodruk Termin nieznany Termin nieznany

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Ass Jochen/Schickert Arbeit / CD Audio
common.buy 95.84
Eau-de-feu Fran Nourissier / Miękka
common.buy 48.17
Derecho sanitario / Miękka
common.buy 134.22
Geomarketing Johannes Kroll / Miękka
common.buy 251.36
Tonight and Forever Brenda Jackson / Digital
common.buy 50.56
Soundtrip 27/Israel / CD Audio
common.buy 73.75
La noche de los peones Esteban Navarro Soriano / Miękka
common.buy 79.75
Ombre Pourquie Bernadette / Miękka
common.buy 83.65
Podatek od zludzen Piotr S. Wajda / Miękka
common.buy 38.87
Zapowiedź
La main dans l'Egypte pharaonique Claude Sourdive / Twarda
common.buy 545.21
El siglo de las luces Alejo Carpentier / Miękka
common.buy 67.76
Shawn's Reading Log Martha Day Zschock / Twarda
common.buy 72.55
Traumziel Alpencross, m. CD-ROM Achim Zahn / Twarda
common.buy 53.66

Geomarketing, und damit einhergehend die Nutzung von Geographischen Informationssystemen (GIS), war bisher noch nicht Gegenstand eingehender wissenschaftlicher Untersuchungen. Im Gegensatz dazu findet Geomarketing in der Praxis weit verbreitet Anwendung und hat sich folglich als ein schnell wachsender Wirtschaftszweig etabliert, welcher jedoch ohne wissenschaftliches Fundament existiert. Demzufolge soll die Arbeit zum einen ein einheitliches Bild vom Begriff Geomarketing schaffen und zum anderen die Anwendungsbereiche von Geomarketing im Hinblick auf die Vorbereitung und Unterstützung von Entscheidungsträgern in der Automobilindustrie darstellen. Hierbei wird sowohl auf die operativen als auch auf die strategischen Anwendungsmöglichkeiten von Geomarketing - am Beispiel der deutschen Automobilindustrie - eingegangen.

Informacje o książce

Pełna nazwa Geomarketing
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2007
Liczba stron 256
EAN 9783631556764
ISBN 3631556764
Kod Libristo 12618478
Waga 380
Wymiary 146 x 208 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo