Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Global Brand Management

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Global Brand Management Pascal Bühler
Kod Libristo: 06815025
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Mueller E.K., listopad 2008
THE FUTURE SUCCESS OF GLOBAL BRANDS WILL DEPEND ON §BRAND MANAGERS' UNDERSTANDING OF CULTURAL CONTEX... Cały opis
? points 137 b
233.61
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Starlighter Bryan Davis / Miękka
common.buy 57.22
Speaking and Writing William Henry Maxwell / Miękka
common.buy 76.07

THE FUTURE SUCCESS OF GLOBAL BRANDS WILL DEPEND ON §BRAND MANAGERS' UNDERSTANDING OF CULTURAL CONTEXT §AND ITS INTEGRATION INTO A DYNAMIC BRAND MANAGEMENT §SYSTEM.§Brands can no longer be treated as static constructs §created by marketers. Instead, brands need to be §understood as evolving systems that interact with §their surroundings. As much as by their original §creators, brands are shaped by their stakeholders §and other influencing factors - in short, by §context. With the rise of global trade, more and §more brands are introduced to new cultural contexts. §These new cultural settings have to be thoroughly §analyzed and taken into account when managing brands §globally. This book offers a framework model to §examine and manage brands in different cultural §settings. THE FUTURE SUCCESS OF GLOBAL BRANDS WILL DEPEND ON §BRAND MANAGERS'' UNDERSTANDING OF CULTURAL CONTEXT §AND ITS INTEGRATION INTO A DYNAMIC BRAND MANAGEMENT §SYSTEM.§Brands can no longer be treated as static constructs §created by marketers. Instead, brands need to be §understood as evolving systems that interact with §their surroundings. As much as by their original §creators, brands are shaped by their stakeholders §and other influencing factors - in short, by §context. With the rise of global trade, more and §more brands are introduced to new cultural contexts. §These new cultural settings have to be thoroughly §analyzed and taken into account when managing brands §globally. This book offers a framework model to §examine and manage brands in different cultural §settings.

Informacje o książce

Pełna nazwa Global Brand Management
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 92
EAN 9783639055726
ISBN 3639055721
Kod Libristo 06815025
Waga 148
Wymiary 150 x 225 x 6
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo