Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Global Brand Power

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Global Brand Power Barbara E. Kahn
Kod Libristo: 04838792
Wydawnictwo Wharton Digital Press, marzec 2013
The branding bible for today's globalized world Today, brands have become even more important than... Cały opis
? points 39 b
65.86
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Amerika Psycho Richard Neville / Miękka
common.buy 52.88
H.P. Lovecraft Steven Philip Jones / Miękka
common.buy 46.89
Every Knee Should Bow Steven R. Harmon / Miękka
common.buy 371.93
New Blood Tattoo Jorge Samatary / Twarda
common.buy 206.07
Blätterteig und Völkerball Tony Ettlin / Twarda
common.buy 138.61
A viva muerte / Miękka
common.buy 58.87
Das Unternehmen als haftender Täter Steffi Kindler / Miękka
common.buy 332.11
Ziegen wie du und ich Maria Anna Leenen / Twarda
common.buy 35.72

The branding bible for today's globalized world Today, brands have become even more important than the products they represent: their stories travel with lightning speed through social media and the Internet and across countries and diverse cultures. A brand must be elastic enough to allow for reasonable category and product-line extensions, flexible enough to change with dynamic market conditions, consistent enough so that consumers who travel physically or virtually won't be confused, and focused enough to provide clear differentiation from the competition. Strong brands are more than globally recognizable; they are critical assets that can make a significant contribution to your company's bottom line. In Global Brand Power, Kahn brings brand management into the 21st century, addressing how branding contributes to the purchase process and how to position a strong global brand, from identifying the appropriate competitive set, offering a sustainable differential advantage, and targeting the right strategic segment. This essential guide also covers how customer ownership of your brand affects marketing strategy, methods for assessing brand value, how to manage a brand for long-term profitability, effective brand communications and repositioning strategies, and how to manage a brand in a world of total transparency--where one slip-up can go around the world via social media instantaneously. Filled with stories about how Coca-Cola, The Estee Lauder Companies Inc., Marriott, Apple, Starbucks, Campbell Soup Company, Southwest Airlines, and celebrities like Lady Gaga are leveraging their brands, Global Brand Power is the only book you will need to implement an effective brand strategy for your firm.

Informacje o książce

Pełna nazwa Global Brand Power
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 132
EAN 9781613630266
ISBN 1613630263
Kod Libristo 04838792
Wydawnictwo Wharton Digital Press
Waga 192
Wymiary 216 x 142 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo