Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Global Consumer Behavior

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Global Consumer Behavior Ammi
Kod Libristo: 05025110
Wydawnictwo ISTE Ltd, marzec 2007
Globalization is a leading force for industry worldwide, especially the new technology sector. This... Cały opis
? points 534 b
908.01
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Vespasián Padlý římský orel Robert Fabbri / Twarda
common.buy 38.58
Consumer Behaviour and Sustainable Fashion Consumption Subramanian Senthilkannan Muthu / Twarda
common.buy 469.91
Young Consumer Behaviour Ayantunji Gbadamosi / Miękka
common.buy 252.00
Understanding Consumer Financial Behavior W. Fred Van Raaij / Twarda
common.buy 608.73

Globalization is a leading force for industry worldwide, especially the new technology sector. This presents both problems and opportunities in the emergence of a new type of consumer and the effects of globalization on industry in terms of culture, economics, marketing, and social issues at every scale from local to global. The main aim of the book is to enhance the reader's knowledge - especially from a multidisciplinary perspective rather than from an individual functional perspective - of international consumer behaviour. It also explores the role of globalization in the evolving world of the new technology sector and provides an overview of the development of international consumer behavior from historical, geographical and social perspectives, while focusing on new technology products and services. Professionals, students and researchers working in the fields of new technologies and information and communication technologies (ICT) as well as specialists of marketing and management are the target audience for this book. At the same time, the book will be pitched at a level so as to also appeal to a more general readership interested in globalization.

Informacje o książce

Pełna nazwa Global Consumer Behavior
Autor Ammi
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2007
Liczba stron 298
EAN 9781905209637
ISBN 1905209630
Kod Libristo 05025110
Wydawnictwo ISTE Ltd
Waga 622
Wymiary 170 x 235 x 23
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo