Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Global Latinas

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Global Latinas Lourdes Casanova
Kod Libristo: 04039931
Wydawnictwo PALGRAVE MACMILLAN, luty 2009
We are in a new phase of globalization in which we are experiencing rapidly increasing investment fl... Cały opis
? points 154 b
262.48
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Economic Miracle Market South Korea Dieter K. Schneidewind / Twarda
common.buy 657.01
Oxford Handbook of Sociolinguistics Robert Bayley / Twarda
common.buy 1 018.24
DC Comics: Super-Villains Dan Wallace / Twarda
common.buy 200.96
Die Verlockung Andrea Camilleri / Twarda
common.buy 62.41
Endgame in the Western Sahara Toby Shelley / Miękka
common.buy 254.18
Volatilitat Nils Grotewohlt / Miękka
common.buy 272.38
Playing across a Divide: Playing across a Divide Benjamin Brinner / Twarda
common.buy 1 018.94
Lonely Planet Pocket New York City Cristian Bonetto / Miękka
common.buy 68.81
Kindler of Souls Henry Cohen / Miękka
common.buy 87.82
Hubble Bubble: The Super Spooky Fright Night Tracey Corderoy / Miękka
common.buy 33.40
Strange Interlude Eugene O Neill / Miękka
common.buy 51.51
Mammalian Cochlear Nuclei Miguel A. Merchán / Miękka
common.buy 262.48
From Animals to Animats 7 Bridget Hallam / Miękka
common.buy 70.91

We are in a new phase of globalization in which we are experiencing rapidly increasing investment flows South-South and South-North. According to the World Investment Report (2008) Outward Foreign Direct Investment from emerging economies reached $253 billion in 2007, the highest level ever recorded representing about 14% of world outward flows. The number of multinationals from emerging economies in the global Fortune 500 has increased from 19 in 1990 to 76 in 2008, with ten of them coming from Latin America Most of the research on multinationals has focused on companies from developed markets. Research on multinationals from emerging economies is relatively new and most of the attention has been focused on multinationals from Asia. Little research has been done on the internationalization strategies and challenges of Latin American multinationals. This book aims to fill this void. Studying Latin American multinationals will not only provide insights into specific strategies deployed by successful firms but will also identify best practices that can be employed by the next generation multinationals from emerging markets.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo