Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Global Perspectives in Marketing for the 21st Century

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Global Perspectives in Marketing for the 21st Century Ajay K. Manrai
Kod Libristo: 15194631
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, październik 2016
This volume includes the full proceedings from the 1999 World Marketing Congress held in Qawra, Malt... Cały opis
? points 467 b
795.58
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


HOT-AIR BALLOON Gerald Hoberman / Twarda
common.buy 29.48
Rumor Elizabeth Sara Sheppard / Miękka
common.buy 116.13
Cheat Mountain Joseph G. Carrigan / Miękka
common.buy 94.14
Cronache birmane Guy Delisle / Miękka
common.buy 86.65
Und dann kam Wudi Marion Anne Rohde / Miękka
common.buy 51.76
Art of Connection Dillon Mahoney / Twarda
common.buy 495.84
Today Serena Will Be a Princess Paula Croyle / Twarda
common.buy 62.36
Fly the W Triumph Books / Twarda
common.buy 98.74
Annual Report of Intramural Research National Institute of Dental Research / Miękka
common.buy 75.25
Zapowiedź
Memo Handformen / Książka
common.buy 125.03
Autrefois Et Aujourd'hui MUSSAT-L / Miękka
common.buy 91.94
Autumn Swallows Ellice Hopkins / Miękka
common.buy 139.12

This volume includes the full proceedings from the 1999 World Marketing Congress held in Qawra, Malta with the theme Global Perspectives in Marketing for the 21st Century . The focus of the conference and the enclosed papers is on marketing thought and practices from a global perspective. This volume resents papers on various topics including marketing management, marketing strategy, and consumer behavior. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

Informacje o książce

Pełna nazwa Global Perspectives in Marketing for the 21st Century
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 505
EAN 9783319386973
ISBN 3319386972
Kod Libristo 15194631
Waga 1308
Wymiary 210 x 279 x 28
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo