Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Google Analytics

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Wydawnictwo O'Reilly Media, Inc, USA, marzec 2015
Do you know exactly what people do when they use your website, web app, or mobile app? Or how much y... Cały opis
? points 73 b Zapowiedź Zapowiedź
123.64
Oczekiwana premiera Termin nieznany Termin nieznany

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


New Therapy for Politics? Andrew Samuels / Miękka
common.buy 173.44
Polymer Film Characterization Chandra Sekhar Padam / Miękka
common.buy 446.98
Sicherheit Im Online-Banking Herbert Kubicek / Miękka
common.buy 183.12
Way of Ecben James Branch Cabell / Twarda
common.buy 148.29
Railroads, Rates and Regulations William Z. Ripley / Miękka
common.buy 164.25
Wild Ride D Eric Horner / Twarda
common.buy 132.52
Drago Vexo D L Brown / Miękka
common.buy 87.71
Recommendation and Search in Social Networks Özgür Ulusoy / Twarda
common.buy 261.85

Do you know exactly what people do when they use your website, web app, or mobile app? Or how much your app contributes to the bottom line? Google Analytics keeps track and makes it easy for you to learn precisely what's happening. This hands-on guide shows you how to get the most out of this free and powerful tool - whether you're new to Google Analytics or have been using it for years. With the overhaul of the Google Analytics system in recent months, this second edition has been updated to cover new features, such as mobile app tracking, marketing campaign attribution modeling. You'll learn how to track different market segments and analyze conversion rates, and how to use advanced techniques such as marketing-campaign tracking. Google Analytics emphasizes tasks that lead directly to dollars, especially customizations for ecommerce and conversion tracking. Discover exactly how the Google Analytics system works Learn how to configure the system to measure data most relevant to your business goals Stay on top of online marketing activities, including cost-per-click ads, email, and internal campaigns Track events - rather than page views - on sites with features such as maps, embedded video, and widgets Configure Google Analytics to track enterprise data, including multiple domains Use advanced techniques such as custom variables and CRM integration

Informacje o książce

Pełna nazwa Google Analytics
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 250
EAN 9781491919293
Kod Libristo 09093358
Waga 666
Wymiary 178 x 233 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo