Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Greener Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Greener Marketing
Kod Libristo: 05017733
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, lipiec 1999
An examination of the progress of environmental marketing on a global scale. It considers how sustai... Cały opis
? points 133 b
226.63
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Storm's Heart Thea Harrison / Miękka
common.buy 56.92
Teaching Quantitative Methods Geoff Payne / Miękka
common.buy 184.85
Contemporary Literary Criticism Gale / Twarda
common.buy 2 716.92
Burdened Virtues Lisa Tessman / Miękka
common.buy 321.86
Atheism Michael Ruse / Twarda
common.buy 219.16
Satellite Communication Dharma Raj Cheruku / Miękka
common.buy 132.01
Opportunities in the Nutrition and Food Sciences Committee on Opportunities in the Nutrition and Food Sciences / Miękka
common.buy 254.55

An examination of the progress of environmental marketing on a global scale. It considers how sustainability issues are increasingly becoming critical factors in how corporations meet the ever-growing demands and expectations of customers. The purpose of the book is to provide practitioners with best-practice examples and actionable recommendations on how to implement green marketing activities. It provides information and ideas for those involved in marketing on how to incorporate green considerations into the marketing mix, as well as providing perspectives on marketing for environmental managers. To achieve a comprehensive viewpoint, the book is split into three sections. The first sets out the strategic issues and rationale for green marketing, the second addresses tactical issues in more detail, and the third provides detailed, international case studies. Topics addressed by the contributors include the growing debate around products versus services, environmental product development and eco-innovation, green marketing alliances, environmental communications, green consumers, eco-tourism and the problems associated with green marketing in developing countries.

Informacje o książce

Pełna nazwa Greener Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 1999
Liczba stron 403
EAN 9781874719007
ISBN 1874719004
Kod Libristo 05017733
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 742
Wymiary 242 x 165 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo