Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Handbook of Digital Games and Entertainment Technologies, m. 1 Buch, m. 1 E-Book

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Handbook of Digital Games and Entertainment Technologies, m. 1 Buch, m. 1 E-Book Ryohei Nakatsu
Kod Libristo: 02076169
Wydawnictwo Springer, Berlin, listopad 2015
The topics treated in this handbook cover all areas of games and entertainment technologies, such as... Cały opis
? points 3177 b
5 411.52
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Wyprzedaż
Něžný barbar Bohumil Hrabal / Twarda
common.buy 24.68
Eine Phantasieliebe Karl Gutzkow / Miękka
common.buy 96.04
Chocolate and the Key Tom Carr / Twarda
common.buy 82.75
Flavonoids in the Living System John Manthey / Twarda
common.buy 474.35
Strategische Unternehmensfuhrung Bei Hoher Marktturbulenz John-Christian Lührs / Miękka
common.buy 285.44
Hitchcock with a Chinese Face Jerome Silbergeld / Miękka
common.buy 169.60
Healthcare Stewardship Dale J Block / Twarda
common.buy 109.83
Zebra 2 Sonja Kargl / Karta
common.buy 63.36
Handbook of Classical Conditioning David G. Lavond / Miękka
common.buy 517.33

The topics treated in this handbook cover all areas of games and entertainment technologies, such as digital entertainment; technology, design/art, and sociology. The handbook consists of contributions from top class scholars and researchers from the interdisciplinary topic areas. The aim of this handbook is to serving as a key reference work in the field and provides readers with a holistic picture of this interdisciplinary field covering technical issues, aesthetic/design issues, and sociological issues. At present, there is no reference work in the field that provides such a broad and complete picture of the field. Engineers and researchers who want to learn about this emerging area will be able to find adequate answers regarding technology issues on digital entertainment. Designers and artists can learn how their skills and expertise can contribute to this emerging area. Also researchers working in the field of sociology and psychology will find how their experience and knowledge are connected to other areas such as technology and art/design. Although topics are written by foremost experts from the field, the description for each topic has been intended to be easily understandable but yet comprehensive enough so that it caters not only for the experts but also beginners and students in the field.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo