Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Handbook of Global Communication and Media Ethics 2VST

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Handbook of Global Communication and Media Ethics 2VST Robert S. Fortner
Kod Libristo: 04956322
Wydawnictwo John Wiley and Sons Ltd, kwiecień 2011
This groundbreaking handbook provides a comprehensive picture of the ethical dimensions of communica... Cały opis
? points 1105 b
1 878.55
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Mein schwules Auge / My Gay Eye Fedya Ili / Miękka
common.buy 105.57
Atlas of Emergency Neurosurgery Jamie S. Ullman / Twarda
common.buy 824.11
Command of the Ocean N.A.M. Rodger / Miękka
common.buy 92.30
Global Teams Jo Owen / Miękka
common.buy 89.41
Interact with Literature James Joyce et al. / Miękka
common.buy 44.00
Higher Infinite Akihiro Kanamori / Miękka
common.buy 747.96
Market Forces and World Development Renee Prendergast / Miękka
common.buy 794.37
Liturgies for Daily Life Dorothy McRae-McMahon / Miękka
common.buy 79.73
Leona Lewis Echo Pvg / Miękka
common.buy 144.39
Handbook of Free Radical Initiators E. T. Denisov / Twarda
common.buy 2 728.01

This groundbreaking handbook provides a comprehensive picture of the ethical dimensions of communication in a global setting. Both theoretical and practical, this important volume will raise the ethical bar for both scholars and practitioners in the world of global communication and media. * Selected by Choice as an Outstanding Academic Title for 2011 * Brings together leading international scholars to consider ethical issues raised by globalization, the practice of journalism, popular culture, and media activities * Examines important themes in communication ethics, including feminism, ideology, social responsibility, reporting, metanarratives, blasphemy, development, and "glocalism", among many others * Contains case studies on reporting, censorship, responsibility, terrorism, disenfranchisement, and guilt throughout many countries and regions worldwide * Contributions by Islamic scholars discuss various facets of that religion's engagement with the public sphere, and others who deal with some of the religious and cultural factors that bedevil efforts to understand our world

Informacje o książce

Pełna nazwa Handbook of Global Communication and Media Ethics 2VST
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2011
Liczba stron 1040
EAN 9781405188128
ISBN 140518812X
Kod Libristo 04956322
Waga 1890
Wymiary 180 x 252 x 65
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo