Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Handbook of Marketing Scales

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Handbook of Marketing Scales W Bearden
Kod Libristo: 04433185
Wydawnictwo SAGE Publications Inc, styczeń 2011
The Handbook of Marketing Scales, Third Edition represents a clear, concise, and easy-to-use compila... Cały opis
? points 466 b
792.97
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Stick Man Julia Donaldson / Miękka
common.buy 35.02
Wyprzedaż
Master Key System Charles F. Haanel / Miękka
common.buy 43.90
Wyprzedaż
An Intelligent Person's Guide to Philosophy Roger Scruton / Miękka
common.buy 77.03
Sustainability Marketing - A Global Perspective 2e Frank-Martin Belz / Miękka
common.buy 271.44
Origins of the First World War James Joll / Miękka
common.buy 220.94
Handbook of Themes for Preaching James W. Cox / Miękka
common.buy 157.17
Hamlet, Prince of Denmark Vale Ferne / Miękka
common.buy 110.36
Amor a la cort dels Tsars TEA STILTON / Miękka
common.buy 62.56
Alojamientos para ganado porcino Fernando Forcada Miranda / Miękka
common.buy 99.69
Christian's Treasury of Trees & Plants Hilary Giner-Sorolla / Miękka
common.buy 222.73

The Handbook of Marketing Scales, Third Edition represents a clear, concise, and easy-to-use compilation of multi-item, self-report measures developed and/or frequently used in consumer behavior and marketing research. - Over 150 scales are included in the handbook. Many of these scales were originally published in marketing- and consumer-related journals or conference proceedings. Including them in one volume helps reduce the time it takes to locate instruments for survey research. - Scales included have a reasonable theoretical base, are developed within the marketing or consumer behavior literature, are composed of several items or questions, use some scaling procedures, and include estimates of reliability and/or validity, making these scales especially relevant and "proven" for marketing scholars and professionals. - Each scale includes the following information so that users can quickly and easily learn about the scale: construct, description, development, samples, validity, scores, sources, other evidence, other sources, references, and scale items.

Informacje o książce

Pełna nazwa Handbook of Marketing Scales
Autor W Bearden
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2011
Liczba stron 624
EAN 9781412980180
ISBN 1412980186
Kod Libristo 04433185
Wydawnictwo SAGE Publications Inc
Waga 1752
Wymiary 222 x 281 x 38
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo