Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Handbook of Marketing Strategy

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Handbook of Marketing Strategy
Kod Libristo: 04844923
Wydawnictwo Edward Elgar Publishing Ltd, kwiecień 2013
This authoritative, comprehensive, and accessible volume by leading global experts provides a broad... Cały opis
? points 167 b
284.52
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Brand Portfolio Strategy David A Aaker / Miękka
common.buy 106.73
MARKETING 5.0 KOTLER / Twarda
common.buy 100.71
Marketing Strategy Robert Palmatier / Miękka
common.buy 297.55
Marketing Strategy Michael Hartline / Miękka
common.buy 1 250.76
Product Strategy & Roadmaps Linda Gorchels / Miękka
common.buy 49.50

This authoritative, comprehensive, and accessible volume by leading global experts provides a broad overview of marketing strategy issues and questions, including its evolution, competitor analysis, customer management, resource allocation, dynamics, branding, advertising, multichannel management, digital marketing and financial aspects of marketing. The Handbook comprises seven broad topics. Part I focuses on the conceptual and organizational aspects of marketing strategy while Part II deals with understanding competition. Customers and customer-based strategy, marketing strategy decisions, and branding and brand strategies are covered in the next three parts while Part VI looks at marketing strategy dynamics. The final part discusses the impact of marketing strategy on performance variables such as sales, market share, shareholder value and stakeholder value. All of the chapters in this Handbook offer in-depth analyses of research developments, provide frameworks for analyzing key issues, and highlight important unresolved problems in marketing strategy. Collectively, they provide a deep understanding of and key insights into the foundations, antecedents and consequences of marketing strategy. This compendium is an essential resource guide for researchers, doctoral students, practitioners, and consultants in the field of marketing strategy.

Informacje o książce

Pełna nazwa Handbook of Marketing Strategy
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 528
EAN 9781781951545
Kod Libristo 04844923
Waga 924
Wymiary 169 x 244 x 28
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo