Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Handbook of Media Economics

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Handbook of Media Economics Simon Anderson
Kod Libristo: 09528046
Wydawnictwo Elsevier Science & Technology, grudzień 2015
Handbook of Media Economics provides valuable information on a unique field that has its own theorie... Cały opis
? points 835 b
1 426.67
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Audiophile Vacuum Tube Amplifiers Volume 3 Igor S Popovich / Miękka
common.buy 308.34
It's Ok Not to Share Heather Shumaker / Miękka
common.buy 77.23
Twinkle, Twinkle Little Star Iza Trapani / Twarda
common.buy 35.00
Adventures in Feminist Dramaturgy Laura Hope / Twarda
common.buy 567.03
Sweetness of Salt M K Ajay / Miękka
common.buy 55.86
Divine Mystery Santosh Kiro / Miękka
common.buy 65.59
Lead by Driving Actions to Outcomes Listenberger / Miękka
common.buy 74.52
Clouds Still Hang Patrick C Notchtree / Miękka
common.buy 73.01
Crossing the Rubicon Emmanuel Falque / Miękka
common.buy 160.68
Contaminacao do Rio Paraiba do Sul por endossulfan Kaskantzis George / Miękka
common.buy 262.59

Handbook of Media Economics provides valuable information on a unique field that has its own theories, evidence, and policies. Understanding the media is important for society, and while new technologies are altering the media, they are also affecting our understanding of their economics. Chapters span the large scope of media economics, simultaneously offering in-depth analysis of particular topics, including the economics of why media are important, how media work (including financing sources, institutional settings, and regulation), what determines media content (including media bias), and the effects of new technologies. The volumes provide a powerful introduction for those interested in starting research in media economics. * Helps academic and non-academic economists understand recent rapid changes in theoretical and empirical advances, in structural empirical methods, and in the media industry's connection with the democratic process* Presents the only detailed summary of media economics that emphasizes political economy, merger policy, and competition policy* Pays special attention to the economic influences of the Internet, including developments in social media, user-generated content, and advertising, as well as the Internet's effects on newspapers, radio, and television

Informacje o książce

Pełna nazwa Handbook of Media Economics
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2015
Liczba stron 794
EAN 9780444636911
ISBN 0444636919
Kod Libristo 09528046
Waga 2260
Wymiary 191 x 235 x 51
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo