Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Happy Customers Everywhere

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Happy Customers Everywhere Bernd Schmitt
Kod Libristo: 04474905
Wydawnictwo PALGRAVE MACMILLAN, maj 2012
The best customer for any business is a content customer. The happy customer returns again and again... Cały opis
? points 84 b
143.62
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 19-25 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Meditations Marcus Aurelius / Miękka
common.buy 38.47
Anchor of My Life Linda W. Rosenzweig / Miękka
common.buy 165.21
Battle of Wits Stephen Budiansky / Miękka
common.buy 110.53

The best customer for any business is a content customer. The happy customer returns again and again, brings his friends and relatives, and their loyalty becomes a marketing platform of its own. But growing a loyal base is challenging, and what works brilliantly for one company might backfire on another. Over the last ten years, however, researchers and psychologists have begun to measure customer happiness in a meaningful way for the first time, and in this revealing look at the power of positive psychology Columbia business professor Bernd Schmitt explores how marketers and brand managers can harness customer experience through a three-pronged approach:*The Feel Good Method: Learn to make customers happy through the experience of pleasure and positive emotions and how those feel-good moments can transform a once-in-a-blue-moon customer to a committed loyalist.*The Meaningful Method: Engage customers through core values, including family, social responsibility, or the environment to attract passionate customers to your business.* The Learning and Growing Method: Help your customers in their own personal growth by making your product an important and indispensable part of their individual development.Schmitt shows marketers and brand managers how to determine which of these best fits their company and how to turn this insight into an authentic and successful campaign that will reach, grow, and sustain a loyal base of customers.

Informacje o książce

Pełna nazwa Happy Customers Everywhere
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2012
Liczba stron 256
EAN 9780230116450
ISBN 0230116450
Kod Libristo 04474905
Wydawnictwo PALGRAVE MACMILLAN
Waga 552
Wymiary 163 x 240 x 23
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo