Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Hospitality Sales: A Marketing Approach

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Hospitality Sales: A Marketing Approach Susan V. Morris
Kod Libristo: 04889555
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, wrzesień 1999
What It Takes to be a Leader in Hospitality Sales-Principles and Techniques for Success What's the k... Cały opis
? points 522 b
889.43
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Building the Bridge Will Marshall / Miękka
common.buy 88.55
Irish Folk Tunes for Guitar Hugh Burns / Karta
common.buy 116.33
Autonomy and the Challenges to Liberalism John Christman / Miękka
common.buy 336.02
"Building Like Moses with Jacobs in Mind" Scott Larson / Twarda
common.buy 398.19
Aristotle's Philosophy of Friendship Suzanne Stern-Gillet / Miękka
common.buy 179.70

What It Takes to be a Leader in Hospitality Sales-Principles and Techniques for Success What's the key to success in today's competitive hospitality industry? Sales-the art and science of telling potential customers that you have the product they need, when they need it, and where, at a price that's right for them. Hospitality Sales: A Marketing Approach provides in-depth instruction based on the strategies of leading hospitality organizations. This comprehensive book introduces crucial sales and marketing concepts and describes how they apply to hospitality businesses and customers. An unparalleled teaching resource, this book: Presents selling as the vital link between marketing and operations Explains concepts and practices with clear, real-world examples Explores sales management technology, from office automation and yield management technology to point-of-sale systems and guest service technology Provides summaries and discussion questions at the end of each chapter Features a quick-reference glossary of important terms Hospitality Sales: A Marketing Approach introduces students in any undergraduate program to the real world of hospitality sales and gives them the solid grounding they will need to embark on a successful career in hospitality sales.

Informacje o książce

Pełna nazwa Hospitality Sales: A Marketing Approach
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 1999
Liczba stron 352
EAN 9780471296799
ISBN 0471296791
Kod Libristo 04889555
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 812
Wymiary 195 x 238 x 26
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo